Skoj!

Hejsan!
Har inte bloggat på länge för att jag skulle få en ny design av coffo men jag fick den aldrig så du kör vi så här istället!

Dagen: idag har jag ju som sagt varit i skolan hela dan segt som vanligt men gick bra, efter skolan gick jag och Sarah hem till henne och åt, sen byte vi om och drog till stallet för jag skulle rida istället för en kompis (Frida) kul kul för dom hade hoppning barbacka och kommer till stallet och jag ska ha Lisa går och borstar henne och flummmmar lite med kompisarna där. Går in i ridhuset med pollen och hoppar upp. Sen när vi ska börja hoppa så går det bra dom första gångerna då det inte var så högt typ 30 cm kanske! Men sen när vi kommer upp till 60-65 eller nått så blir hon skit stark och gasar som fan och jag hinner inte riktigt svänga efteråt så hon svänger själv och jag hänger inte med riktigt och hamnar typ framme vid öronen hehe! Bästa kommentaren av Cajsa "kan inte du ramla av snälla" men nej det gjorde jag inte bara nästan tre gånger! Men det gick bra tillslut och vi slutade hoppa på 85cm och jag är riktigt nöjd första gången jag hoppade barbacka och hoppar 85cm det är jätte bra tycker jag!

Men just nu ligger jag i sängen för att sova! Så god natt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0