Mohaha!

Snö snö snö överallt! I hate... Det är så kalt ute just nu fryser som en gris dag in och dag ut pallar inte det vill ha sommar nu!! Men men man får stå ut så gått det går snart är det ju sommar och då har man gått ut 9:an och börjar gymnasiet najs! :D aja nu vidare till det roliga!

På lördag så smäller det! Åker till Globen med Emilia! Kollar på hästar och shoppar massa träffar underbart folk där och har det bara mys med dom bästa! :)

Just nu ligger jag i sängen för att sova, jag är lite trött faktiskt och i morgon så blir det tidigt för att gå upp och sjunga för min bror som fyller 17 år!! Själv fyller jag om 12 dagar typ den 12/12 2012 najs med 12:or! Men dock blir jag inte 12 jag blir 15!! Humm.. Undra vad som kommer hända då vi får se! Men nu ska jag borsta tänderna och sova så jag säger god natt!! :) <3 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0