Foton från igår... :)

hejsan! 
Nu hade jag tänkt att skriva lite haha... men iallafall igår kväll typ kl: 23.00 då fick jag och emilia ett ryck och började fota, riktigt mysigt blev det vi tände en brasa men misslyckades med det.. (den ville inte brinna) 
men som sagt vi fotade och hade mys kväll kan man säga. Det behövdes kan man riktigt säga, men som sagt nu kommer jag ladda upp några bilder från vi fotade då.. nåra på mig två tree styckna på både mig och emilia och jag vet inte hur måga på bara emilia och bara mig men nåra iallafall.. Hoppas dom blir bra och att ni gillar dom! 
 
 
Det är en bild som inte är fin igår man jag gillar den så... den fick följa med ändå.. det kommer komma fler bilder sen för jag ska bara redigera lite till på några fler på emilia bara för jag tror hon vill ha dom... :) 
 
aja kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0