Skola i morgon fan vad skönt!

Nu tycker nog ni att jag är konstig men jag längtar faktiskt till skolan, ska bli så skönt att få komma tillbaka dit nu! Yeey!! Som ni redan vet så har jag pluggar hela kvällen så nu hoppas jag på det bästa att jag inte gör bort mig i skolan dom sista dagarna så jag får F i flera ämnen...

Ligger i sängen och tänker på hur mitt nya rum ska se ut. För nu är det bestämt att vi ska flytta och vart så jävla skönt det ska bli asså! Hoppas att det blir bra kommer närmare vännerna och aa har det bara bästa! Är bara lite osäker på vilka som bor grannar med oss då tror jag vet en men det tänker jag inte säga! :/ hehe!

Jaja nu blir det sova och ladda upp för en ny dag och nya tag! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0