sjuklingen här...

Hej hej *godmorgon*
 
som sagt jag är hemma och är sjuk idag Emilia har smittat mig.. :( 
Men men sånt som händer, ska sätta mig och göra mitt bildarbete som jag måste lämna in snart annars blir mamma inte så glad hehe.. 
Jag har tagit mig tid att sätta mig vid stora datorn idag och skriva istället för mobilen hela tiden och det är ju inte så roligt hela tiden kanske, men ibland får det funka. 
Jag fryser som en gris men det går bra ändå är snorig och har ont i hals och huvud hoppas att det går över snart vill till skolan för jag ska ha prov i både engelska och so, vill hinna göra dom innan lärarna sätter betygen den 10/12 så hoppas jag kan gå imorgon iallafall :/ 
 
Jag kommer blogga mera sen men just nu orkar jag inte mera och kommer inte på nått att skriva heller..
*ingen fantasi* 
 
Men ni får ha det så bra så länge så skriver jag mera sen! KAMAR! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0