plugget...

såja, nu är jag vaken och igång för dagen typ eller nått får se hur mycket jag orkar men tror nog att jag orkar iallafall sätta mig med plugget eller jag har inget val jag måste. 
Så nu blir det att skriva klart inlägget och sen sätta sig med plugg och bara tuta och köra. 
 
Nu ska jag köra rakt in i mål och jag hoppas att jag får bra betyg i år/ den här terminen men aa hoppas får man ju alltid göra men inte alltid det blir som man vill alla gånger men men... 
Jag har ju en termin till att satsa måste få bra betyg så jag kommer in på det gymnasiumet som jag vill gå på och då kanske man måste ha bra betyg antar jag så det är bara att börja plugga och satsa på skolan framöver. men lite fridtid måste jag ju få ha också hoppas jag. 
 
Nej men nu blev det väldigt ointressant att läsa känner jag så nu blir det plugg *okej jossan du behöver inte skriva det tusen gånger* haha! 
 
mer upptatering kommer :) 
Kram :) 

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :D

2012-12-04 @ 16:55:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0