kaos i skolan-

Snacka om kaos i skolan idag asså.
 
Det började med att jag vaknar och sätter mig i bilden håller på att inte komma till skolan men sen så kommer vi i väg och vi kör typ 30km/h på motorvägen. 
kommer fram till skolan och det går hur bra som helst men sen när det ska vara lunch så kommer rekton in och säger att matbilden inte kommer fram och aten blir sen vi fick äta 13.00 typ när vi igentligen ska äta 11.30 snaka om kaos. hatar snö men nu är jag iallafall hemma och har det mys ska väl plugga lite och bara mysa. 
 
 
Det är ju onsdag idag med andra ord så ska jag rida idag men får inte får mamma typ för man kommer inte till stallet det är för mycket snö och en av ridlärarna är fast i stallet hon kommer inte där ifrån man kommer tydligen inte fram på stallvägen det är kaos. jag som ville rida idag hade längtat så mycket men men det får bli en annan gång då. hoppas bara att snön försvinner snart okej då allt behöver inte försvinna men lite det är aldeles för mycket snö ute varför varför så mycket för? 
orkar inte med det men men inget jag kan göra nått åt. Men ändå är det lite mysigt med vinter ändå men får krypa ner under ett varmt täcke och bara ha det bäst livet leker ibland det är ju bara för najs asså. 
nej men nu vet ni hur kaos det är hos mig där jag bor inte roligt men mysigt kanske? 
Hur har eran skoldag sett ut har det varit lika kaos som min? 
kram på er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0