Jävlar vad det snöar

Helvete vad det snöar ute det har kommit 10-20-30 cm snö i natt och det slutar inte heller det snöar som aldrig förr HATAR!
Det var jobbigt att gå upp idag kände ingen lust att gå upp i det är vädret men som tur var väl de att jag fick skjuts till skolan idag. Fast jag bara gick kanske 50m så blev jag en snögubbe. Kalt och blöt är det!

Men iallafall sitter jag i skolan nu fast vi inte börjar förrän om en halvtimme, men men hade inte så mycket val... Sitter här och fryser och har precis pratat med en lärare som sa om jag inte fixar till svenska saken få är du inte gordkänd men hur fan ska man göra då? Jag fattar inget jag gjorde det man skulle men nej tydligen inte... CP svenskan eller är det läraren som inte kan förklara! Skit samma! Nu ska jag sluta skriva så ha en bra dag och mer uppgradering kommer :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0