Godnatt!

Hej hej!
Igår blev det ingen bloggning för jag hade fult upp hela tiden typ.. Och hade ingen lust men jag ska försöka att komma igång igen!!

Igår var det som sagt fullt upp. Det började med att vi försov oss jag och mamma, men det fixade sig. Vi åkte ner för att hämta Emilia, vidare till Huddinge för att kolla gymnasium ska bli najs, sen vidare till Globen för skoj där inne hela kvällen från typ 13.00 till 23.30 kanske.. Shopping och sånt skojigt var det.. Köpte träns snoddar och aa typ de... Men nöjd blev jag iallafall! Vi kom hem till hoas vid 00.30 typ och somnade direkt *iallafall jag* :)

Idag så vaknade vi vid 10.45 och gick upp för att äta sen skjutsa hem Emilia som är super förkyld stackarn! Sen vidare till hembygsgården för att hjälpa till med jaxo som skulle gå barnridningen skoj var det till tårna bliv så kalla att men inte kände dom längre! Sen hem efter de och fira storebrodern som blev 17 häromdan! Och nu ligger jag här åter ingen i mitt vanliga gamla rum och ska sova.. Skola i morgon :/ FUCK! Men wooopa ska bli kul att träffa vänner! Aja sov nu så gått alla små vänner där ute! :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0