Godmorgon/god natt

Nu är det så här att jag blir hemma idag ingen mår inte helt bra idag heller! Men i morgon så MÅSTE jag till skolan har inget val! Så upp med tuppen i morgon och gå upp och fixa sig sen dra till plugget tråkigt men så är det.

Idag händer det nog inget speciellt tror jag bara massa plugg jag hamnar efter och det vill jag inte så jobbigt att jobba ikapp men sånt e livet. Kanske blir en tur upp till mormor idag också för att få lite sällskap eller så blir det vara hemma och ligga i soffan med datorn i knät och kolla tv:e får se lite vad jag orkar!
Med det här inlägget vill jag bara säga god morgon och ha en underbar dag allesammans men ändå på samma gång vill jag säga god natt för jag tänker sova nu ingen en stud så jag blir lite piggare! Så godmorgon och godnatt :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0